Directeur Bert van Lunteren legt uit: “Als property management organisatie constateren wij duidelijk een verandering in de vastgoedmarkt. Beleving en ‘customer journey’, voeren sterk de boventoon. Al deze elementen hebben een versnelde en grote impact op de inrichting van de bedrijfsprocessen, digitaliseringsgraad, data management en de servicegerichtheid van onze organisatie. Op basis van de drie V’s zijn wij onze dienstverlening aan het upgraden. Het gaat dan om de V’s: Vastgoedpiramide ‘stenen, beleving en waardecreatie’, VHR Belevingspiramide en de vijf proposities (Living, Rental, Owners, Transition en Advising).”
Manager Living Lyseth Bijlsma vult Van Lunteren aan: “Ook de competenties van onze medewerkers veranderen hierdoor en bij het aantrekken van nieuwe collega’s zijn, naast de vakinhoudelijke kant, de services en klantbeleving steeds belangrijker. Met het toevoegen van José, Jasmijn en Rob aan onze afdeling, kunnen wij invulling geven aan deze sterk veranderende behoeften. Hierbij zullen zij zich extra focussen dat de online wereld volledig naadloos met de offline wereld in elkaar overgaat! De offline wereld blijft uiteraard een belangrijke factor in onze dienstverlening. Wij zijn dan ook blij met de komst van José, Jasmijn en Rob.”
Zowel José als Rob hebben jarenlange ervaring op het gebied van het property management, waarbij José gefocust is geweest op allerlei vormen van dienstverlening met betrekking tot kantoren, winkels en woningen en Rob meer gefocust is geweest op de financiële administraties. Beiden zijn, vanuit de gebruikerskant, vanaf het ontstaan van het vastgoedsoftwarepakket REMS nauw betrokken bij het gebruik, implementatie en ontwikkeling hiervan. Tevens zijn zij beiden vanaf de oprichting werkzaam geweest bij Verwey Vastgoed en later overgegaan naar MVGM. Jasmijn daarentegen is jaren werkzaam geweest in de retail. De laatste jarenlang als teammanager Customer Relations bij Ikea.