Reparatieverzoeken
Indien u een reparatieverzoek heeft, kunt u dit doorgeven per e-mail. Klik hier en kom direct in contact met de juiste afdeling.
Tevens kunt u contact opnemen met onze servicedesk tussen 08.30 – 12.00 uur, bereikbaar op het telefoonnummer 088 - 12 66 604.
Voordat u contact met ons opneemt betreffende onderhoud en reparatieverzoeken raden wij u aan om onze website raad te plegen. Onder ‘FAQ’ - Onderhoud’ kunt u zelf controleren of de verhuurder verantwoordelijk is of dat het onderhoud/reparatie verzoek dat u wilt indienen onder de verantwoordelijkheid huurder valt.
Geen reactie op uw e-mail? Check uw ongewenste mail of spambox.
Spoedgevallen
Buiten de openingstijden van de servicedesk (na 12.00 uur tot 17:00 uur) kunt u enkel spoedeisende reparatieverzoeken doorgeven. U kunt bij spoed bellen met ons telefoonnummer 088 - 12 66 604. U wordt dan doorgeschakeld naar onze receptie, waar zij uw reparatieverzoek zullen beoordelen en indien nodig doorzetten naar de servicedesk.
Wat zijn spoedeisende reparatieverzoeken?
• ernstige lekkage waarbij wateroverlast wordt ervaren;
o uitvallen van de verwarming;
o inbraak en calamiteiten;
• liftstoringen.
Calamiteiten en bouwkundige problemen
Voor calamiteiten na kantoortijd en in het weekend kunt u bellen met 088 - 126 66 66, u wordt dan doorverbonden met storingsdienst.
Overige vragen
Voor alle overige vragen, zoals vragen over betalingen of algemene vragen, kunt u een mail sturen naar info@schepvastgoed.nl Ons liever telefonisch spreken? Dan kunt u bellen met 088 - 126 66 66.