Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1115883_netherlands-landscape-sky-clouds-70846.jpg

Nieuws

Van ’t Hof Rijnland Vastgoedmanagement, de krachtige partner in Utrecht

Al ruim 15 jaar is Schep Vastgoedmanagers present in Utrecht. Hoog tijd voor een gesprek met vestigingsmanager Lyseth Bijlsma en commercieel medewerker verhuur Ineke van der Leest. Lyseth vertelt: “Door het grote vertrouwen van onze opdrachtgevers maakt onze portefeuille een stevige groei door. In de afgelopen 2 jaar is deze vestiging verantwoord gegroeid naar ongeveer 4.500 woningen in Utrecht en omgeving (zowel huurwoningen als ook VvE’s). Inmiddels hebben we een team van 10 personen actief op deze vestiging. Het team bestaat uit commercieel verhuurmedewerkers, property managers, technisch managers, opzichter mutaties en technisch administratief medewerkers. Hierbij wordt het team vanuit Zoetermeer ondersteunt door financiële specialisten. Een sterk team waar elke dag met veel plezier wordt gewerkt.”

De groei in de portefeuille wordt met name gerealiseerd doordat de opdrachtgevers flink aan het acquireren zijn. Zowel de institutionele beleggers uit binnen- en buitenland als de particuliere belegger in Nederland weten Schep Vastgoedmanagers uitstekend te vinden. Het feit dat diverse concurrenten fuseren werkt ook in het voordeel van Schep Vastgoedmanagers. De meeste beleggers willen toch het risico spreiden en werken met meerdere kwalitatief hoogwaardige beheerders. Opvallend is ook dat het gevraagde dienstenpakket steeds breder wordt. Naast reguliere verhuur in het middensegment, beheert VHR ook steeds meer studenten- en zorgwoningen. Ook op het gebied van diensten voor de huurders (gebruikers) van het vastgoed is een dienstenpakket ontwikkeld, dat genaamd is: Schep Connect®. Het concept is gebaseerd op de hospitality filosofie, waarbij door de gebruikers eenvoudig verbinding (CONNECT) gelegd kan worden met de benodigde gemaksdiensten en/of voorzieningen “Dit maakt het werk ook na ruim 16 jaar nog steeds erg uitdagend” vertelt Ineke.

Kijkende naar de medewerkers zijn de langdurige dienstverbanden kenmerkend. Opdrachtgevers vinden het erg prettig dat Schep Vastgoedmanagers groot genoeg is om grootschalige portefeuilles in heel Nederland te kunnen managen, maar klein genoeg is om heel slagvaardig te zijn. “We werken waar nodig samen met subpartners, daardoor kunnen we van Vaals tot Lauwersoog de nodige service bieden. Het hoofdkantoor in Zoetermeer wordt in het land ondersteund door de satellietkantoren in Utrecht, Den Haag en Groningen. Dat maakt ons een krachtige partner voor woningbeleggers”, aldus Lyseth.

Vorig jaar heeft Schep Vastgoedmanagers een structuur aanpassing doorgevoerd. Niet omdat de resultaten slecht waren, integendeel! Door te werken vanuit property teams worden de klanten nu nog beter bediend. Iedere belegger wil immers een ander dienstenpakket en serviceniveau. Waar de een vraagt om zeer frequente en specifieke rapportages, vindt de ander een terugkerend overleg afdoende.  “Door heel precies te weten welke service de klant verlangt, kunnen we die ook heel goed bieden. Zeker omdat onze medewerkers zeer loyaal en vakkundig zijn”, zegt Lyseth.

De loyaliteit en vakkundigheid van medewerkers wordt zeer gewaardeerd. Niet alleen door de opdrachtgevers, maar ook door de werkgever. Vestigingsmanager Lyseth vertelt dat samenwerken draait om draagkracht en draaglast. Die moeten in balans zijn. Gaat het thuis bijvoorbeeld even niet lekker door een ziek kind? Dan vangen de collega’s dat samen op. Juist die collegialiteit maakt werken bij Schep Vastgoedmanagers zo prettig. Het ziekteverzuim is dan ook bijzonder laag. Een erg fijne bijkomstigheid van een goede werksfeer.

En wat zijn dan de plannen voor 2019? Lyseth en Ineke zijn eensgezind: meer naamsbekendheid. “We werken al ruim 15 jaar met al onze ziel en zaligheid aan deze vestiging. Met  groot succes. Nu is het tijd om dat succes ook te delen met de markt. We vertellen iedereen dan ook vol trots over ons nieuwe beheer, over onze fijne opdrachtgevers en onze innovaties. Als  er onverhoopt een opdrachtgever vertrekt, dan voeren we de overdracht naar de nieuwe beheerder professioneel en vakkundig uit. Ook voormalig opdrachtgevers kunnen altijd weer bij ons terecht. Dat is service, loyaliteit en vakmanschap. De vastgoedwereld is klein en onze deur staat altijd open!”

 

83049_20190131-Interview.jpg

Actueel nieuws

Schep Vastgoedmanagers kiest voor Datakeeper

93022_Datakeeper.jpg

Sinds onze samenwerking kunnen kandidaat huurders moeiteloos, veilig en snel essentiële persoons-, identificatie- en financiële gegevens delen via de Datakeeper app. Met dataminimalisatie als prioriteit worden alleen noodzakelijke gegevens gedeeld, afkomstig van betrouwbare bronnen zoals UWV en Belastingdienst. 

Lees meer

Geslaagde informatiebijeenkomst op Texel!

93021_Rabo-Smartbuild-april-2024.jpg

Gisteren waren wij aanwezig bij de inloopbijeenkomst voor nieuwbouwproject Texelwende op Texel. Vele enthousiaste inwoners waren aanwezig om informatie in te winnen en hun vragen te stellen.

Lees meer

Iedereen verdient een fijne Pasen!

93020_Paasactie2.jpg

Vorige week was er één vol vreugde en dankbaarheid. We zijn enorm trots om te delen dat we samen met Stichting Blije Gift mochten werken aan een prachtig initiatief.

Lees meer

Archief